حضور موسسه ناجی هنر در سیزدهمین جشنواره بین المللی پویا نمایی تهران 1402 که در روزهای 13 الی 17 اسفندماه سال جاری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران در روزهای 13 الی 17 اسفند 1402 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، میزبان تعدادی از تولیدکنندگان آثار پویانمایی (انیمیشن) ایرانی و بین المللی بود.

در این گزارش ضمن اشاره به این که موسسه ناجی هنر، با تولید پویانمایی هایی چون مجموعه سیاساکتی، خانواده میانی ها، قربانی ها و …، مدتی طولانی است، همراه تولیدات سینمایی و مجموعه های تلویزیونی، در عرصه تولید و پخش پویانمایی نیز به فعالیت می پردازد، از حضور این موسسه نیز در کنار تولیدکنندگان مطرح داخلی و بین المللی پویانمایی در جشنواره پویانمایی تهران خبر داد.

موسسه ناجی هنر در بخش بازارچه این جشنواره میزبان مهمانانی چون وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر محترم آموزش و پرورش، نمایندگان سازمان های نظامی و انتظامی، هنرمندان و علاقه مندان به عرصه پویانمایی بود.

دکتر رضا مراد صحرایی – وزیر محترم آموزش و پرورش، با حضور در غرفه ناجی هنر ضمن بیان خاطرات خوش از انیمیشن سیاساکتی، پیشنهاد از سر گیری تولید این اثر هنری – آموزشی را داشتند.

سرهنگ دکتر مهدی یارندی – مدیرعامل موسسه ناجی هنر و مهندس سعید کاتبی – قائم مقام موسسه، ضمن بازدید از غرفه ناجی هنر و بازارچه آن، در گفتگو با حاضرین و تولیدکنندگان حاضر در بازارچه، خواستار همکاری هرچه بیشتر با آنان شدند.

گزارش تصویری:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط